![]() |
||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
|
Uray Judit 1988. Hibákból tanulni. Tankönyvkiadó, Budapest. Urbán Ilona, T. 2002. A Nagy J. Béla országos helyesírási verseny döntőjének feladatai 2001-ben. Magyartanítás 2: 22−26. Varga Gyula 1999. A tanárok nyelvi és kommunikációs kultúrája. In V. Raisz Rózsa −H. Varga Gyula (szerk.): Nyelvi és kommunikációs kultúra az iskolában. A Magyar Nyelvtudományi Társaság Kiadványai 212: 210−224. Varga Gyula, H. 1993. Közlésfajták a Toldiban. In Fekete Péter−V. Raisz Rózsa (szerk.): A szöveg szerkesztése, megértése, kidolgozása és megszólaltatása. A Magyar Nyelvtudományi Társaság Kiadványai 196: 211−215. Varga Gyula, H. 1995. Hangsúlyeltolódások az anyanyelvoktatásban. In Szende Aladár (szerk.): Anyanyelvi nevelés - embernevelés. A Magyar Nyelvtudományi Társaság Kiadványai 198: 289−294. Varga Gyula, H. 1995. Létezik-e ifjúsági nyelv? In Szende Aladár (szerk.): Anyanyelvi nevelés - embernevelés. A Magyar Nyelvtudományi Társaság Kiadványai 198: 179−187. Varga Gyula, H. 1996. A tanári beszéd kommunikációs közege. In V. Raisz Rózsa (szerk.): Anyanyelv és iskola az ezredfordulón. A Magyar Nyelvtudományi Társaság Kiadványai 207: 350−359. Varnyú Ilona 1999. Nyelvpolitika és oktatás. In V. Raisz Rózsa−H. Varga Gyula (szerk.): Nyelvi és kommunikációs kultúra az iskolában. A Magyar Nyelvtudományi Társaság Kiadványai 212: 582−590. Vékássy László, Dr. 2002. A tanárok hangereje. Magyartanítás 4: 30. Vörös Ferenc 1995. Helyesírási "edzésmódok" - a szabályzat kritikus értelmezése. In Szende Aladár (szerk.): Anyanyelvi nevelés - embernevelés. A Magyar Nyelvtudományi Társaság Kiadványai 198: 213−220. Vörös József 1997. A szóbeli és írásbeli kifejezőképesség (fogalmazás) tanítása. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest
Vissza a főoldalra |
|
||||||||||||||||||||||
![]() |